Ikdienā, strādājot pie dažādu interaktīvu risinājumu izstrādāšanas interneta vidē, BRIGHT arvien pārliecinās, ka interneta lietotājs gaida kaut ko unikālu, oriģinālu un kreatīvu. Mājas lapas apmeklētāja interesi apliecina Google Analytics statistika, Facebook sekotāju pieaugums, atsaucība Twitterī, popularitāte Youtube un protams – uzņēmuma jaunie klienti!
Kur jūs meklējat informāciju pirms vēlaties iegādāties kādu preci, pakalpojumu? Visbiežāk atbilde būs – meklēju internetā! Nu, lūk, šī atbilde var kalpot par atslēgu uz ikviena uzņēmuma panākumiem! Ja vien varam atbildēt uz nākamo jautājumu…
Kā jūs pasniedzat sevi, prezentējat savus produktus-pakalpojumus internetā?
BRIGHT piedāvā šādu atbildi:
Mums ir izstrādāta jauna mājas lapa ar mūsdienīgu, aizraujošu un nozarei atbilstošu dizainu, kas ir responsīvs (tas nozīmē – pielāgojas ikvienam ekrāna izmēram). Tāpat lapā ir interaktīva navigācija, kas lapas apmeklētāju turpina noturēt lapā. Kā arī ir sagatavots saturs – ar kvalitatīviem vizuāliem materiāliem un viegli lasāmu tekstu. Mājas lapai ir izveidots SEO ar atbilstošām sadaļu saitēm, atslēgvārdu izvietojumu saturā u.c. Lapā ir pieejami uzņēmuma sociālo mediju konti, kuri ir dzīvi, ar interesantu vizuālo un tekstuālo informāciju.
Ja šo augstāk minēto esat izveidojuši atbilstoši mūsdienu plašajām tehnoloģiju iespējām, varam apgalvot, ka jūs būsiet soli priekšā daudziem!
Noslēgumā jūsu pārdomām: Digitālās programmas Eiropai viens no mērķiem 2015.gadam ir, ka tiešsaistē iepirksies 50% iedzīvotāju, tostarp 27% Latvijā!