Arvien populārāks digitālās komunikācijas kanāls ir sociālie tīkli – Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter, YouTube, Draugiem.lv u.c.
Zinot uzņēmuma profilu, mērķi, un mērķauditoriju, ir iespējams noteikt, kuri sociālie tīkli tieši jūsu organizācijai ir vistrāpīgākie.
Tāpēc iesakām sākt ar Stratēģijas izstrādi – jūsu mērķauditorijas un mērķu definēšanu, jomas (konkurentu) aktivitāšu izpēti sociālajos medijos, stratēģisko virzienu un satura piedāvājumu katrā komunikācijas kanālā. Katram sociālajam tīklam ir savs raksturs, auditorija, tās paradumi un vēlmes un šo mēs ņemam vērā, veidojot uzņēmuma komunikāciju par produktiem un pakalpojumiem.
Bright pieredze rāda, ka ar trāpīgu, unikālu un auditorijas iesaistošu komunikāciju sociālajos medijos ir iespējams attīstīt organizācijas tēlu un iegūt jaunus klientus. Uzņēmuma profilam sociālajos tīklos ir jābūt saturiski un estētiski saistošam, izglītojošam, informatīvi korektam un pilnvērtīgam.
Par mūsu profesionalitāti un idejām labprāt izstāstīsim jums klātienē.