Tirdzniecības centra Alfa sociālo tīklu uzturēšana
Bright ir nodrošinājis tirdzniecības centra Alfa sociālo tīklu uzturēšanu trīs stratēģiskajos kanālos: Facebook, Instagram un Twitter. Bijām atbildīgi par pilnu satura izstrādes ciklu, kas sevī ietver ideju, tekstveidi, grafisko dizainu, fotogrāfiju, video un kustīgo grafiku izstrādi, kā arī pasākumu atspoguļošanu, dzīvās reportāžas nodrošināšanu, kā arī visu komunikāciju ar sociālo tīklu lietotājiem. Īstenoto komunikāciju Bright katru mēnesi izvērtēja, ņemot vērā statistikas un citus rādītājus, veiksmīgi sasniedzot uzstādītos sociālo tīklu mērķus.
Pakalpojums ir sniegs no 2017.gada 1. janvāra līdz 2020.gada 30. jūnijam.
#stratēģija #idejas #foto #video #uzturēšana