BRIGHT
lven

Sociālo mediju mārketings

Arvien populārāks digitālās komunikācijas kanāls ir sociālie tīkli – Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok, Twitter, YouTube, Draugiem.lv u.c.

Zinot uzņēmuma profilu, mērķi, un mērķauditoriju, ir iespējams noteikt, kuri sociālie tīkli tieši jūsu organizācijai ir vistrāpīgākie.

Tāpēc iesakām sākt ar Stratēģijas izstrādi – jūsu mērķauditorijas un mērķu definēšanu, jomas (konkurentu) aktivitāšu izpēti sociālajos medijos, stratēģisko virzienu un satura piedāvājumu katrā komunikācijas kanālā. Katram sociālajam tīklam ir savs raksturs, auditorija, tās paradumi un vēlmes un šo mēs ņemam vērā, veidojot uzņēmuma komunikāciju par produktiem un pakalpojumiem.

Bright pieredze rāda, ka ar trāpīgu, unikālu un auditorijas iesaistošu komunikāciju sociālajos medijos ir iespējams attīstīt organizācijas tēlu un iegūt jaunus klientus. Uzņēmuma profilam sociālajos tīklos ir jābūt saturiski un estētiski saistošam, izglītojošam, informatīvi korektam un pilnvērtīgam.

Par mūsu profesionalitāti un idejām labprāt izstāstīsim jums klātienē.

Piedāvājam

 

  • Sociālo mediju stratēģijas izstrādi
  • Sociālo tīklu plāna un satura izstrādi
  • Vizuāļu izveidi, ņemot vērā katra sociālā tīkla tehniskās prasības un uzņēmuma grafisko identitāti
  • Sociālo tīklu ikdienas satura publicēšanu, reklamēšanu (boost)
  • Video tiešraides
  • Foto un video pakalpojumus
  • Komunikāciju ar soc. tīklu lietotājiem komentāros un privātu ziņu ietvaros, kā arī čatbotu izveide
  • Papildināto realitāti (AR)
  • Facebook un Instagram “shop” izveidi
  • Veidot sadarbību ar influenceriem, sadarbības partneriem
  • Komunikāciju krīzes situācijās un sociālo tīklu aktivitātes monitoringu
  • Monitorēt konkurentu saturu
  • Profesionālu komunikāciju ar sekotājiem latviešu, krievu un angļu valodā
  • Ikmēneša atskaites par sasniegtajiem rādītājiem un priekšlikumus tālākai komunikācijai

Saistītie darbi

Apskatīt visus darbus

Mūsu klienti

Ko saka mūsu klienti

Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums