E-komercijas nozarē ir manāmi pieaudzis pieprasījums pēc ērtākām un pieejamākām iepirkšanās metodēm, kā rezultātā radusies sīva konkurence e-komercijas platformu vidū.
Tirgū, kurā netrūkst lielisku e-komercijas platformu, var apmulst, mēģinot izvēlēties savam uzņēmuma piemērotāko platformu.
Lai šo uzdevumu atvieglotu, mēs uzskaitīsim un aprakstīsim dažas populārākās e-komercijas platformas. Apskatot katras e-komercijas platformas galvenās funkcijas, plusus, mīnusus un izmaksas, Jums būs vieglāk pieņemt rūpīgi apdomātu lēmumu par to, kas būtu labākais Jūsu e-veikalam.
BigCommerce ir viena no izplatītākajām e-komercijas platformām gan maziem, gan vidēja lieluma uzņēmumiem. Daudziem lietotājiem patīk šī e-komercijas platforma, jo tai ir vienkāršs un ērti lietojams vadības panelis; kā arī šī platforma ir vērtīga, pateicoties tās meklētājprogrammu optimizācijas jeb SEO (Search Engine Optimization) iespējām. Tā ir uzticama un sniedz lieliskas personalizēšanas iespējas. Šajā e-komercijas platformā iekļauti 7 bezmaksas un 84 maksas motīvi, sākot no $145 līdz $243 mēnesī.
BigCommerce ir laba platforma, ja vēlaties pilnvērtīgu e-veikalu ar lielu skaitu spraudņu, papildinājumu un integrācijas opciju ar satura vadības sistēmām (SVS), piemēram, WordPress.
Lai gan no visām šajā rakstā minētajām e-komercijas platformām šī ir visdārgākā, tā piedāvā rīkus, kas lietotājam ļauj savu mājaslapu un e-veikalu izveidot ātri, tādā veidā ietaupot laiku un resursus citiem mērķiem.
Priekšrocības:
Trūkumi:
Sākot ar $29.99 mēnesī, BigCommerce piedāvā daudz iespēju. Standarta cenu plāns šajā platformā iekļauj vairākus pārdošanas kanālus un daudz izvēles iespējas. Tajās ietilps arī:
Šai e-komercijas platformai nav ievērojamu satura vadības iespēju, bet to var vienkārši integrēt ar tādu SVS kā WordPress, lai gūtu panākumus gan no satura, gan e-komercijas.
Kā jau minējām, Jums nāksies pieteikties Lielā uzņēmuma līmeņa plānam, ja Jūsu peļņa pārsniegs noteiktu summu.
Lielā uzņēmuma plāni izmaksā sākot no $900 līdz $1,500 mēnesī. Šajā plānā ir iekļauta vienas lapas pirkumu noformēšanas opcija, kas var ievērojami paaugstināt konversiju skaitu.
Iespējams, Shopify ir viena no pārdomākajām e-komercijas platformām. Tai ir lietotājiem draudzīgs vadības panelis un viss, kas nepieciešams vienkāršai uzstādīšanai.
Popularitātes ziņā, Shopify ir viena no izplatītākajām platformām starp visu veidu e-veikaliem – maziem, vidējiem un lieliem. Ja meklējat plašāko aplikāciju, papildinājumu un spraudņu klāstu, šī būs piemērota izvēle Jūsu e-veikalam.
Priekšrocības:
Trūkumi:
Ir vērts apsvērt Shopify, ja meklējat e-komercijas platformu, kas sevī neiekļauj pilnīgi visu iespējamo. Kā nekā, šie pāris ierobežojumi nozīmē zemākas izmaksas.
Pateicoties tās vienkāršībai un lietošanas ērtumam, Shopify ir piemērota e-komercijas platforma maziem uzņēmumiem. To ir viegli atļauties – Shopify Lite plāns izmaksā vien sākot no $9 mēnesī. Plus, klāt nāk daudzveidīgi, moderni un profesionāli motīvi.
E-veikali ar mazāku inventāru būs ieguvēji, pateicoties dažādajām funkcijām un augsti vērtētajam klientu atbalstam.
Neskatoties uz to, ka šī e-komercijas platforma nenodrošina blogošanas vai satura veidošanas iespējas, to var viegli integrēt ar dažādām SVS, izmantojot spraudņus.
Ja budžets nav problēma un Jūs vienkārši meklējat e-veikalu, kur pārdot produktus ar pēc iespējas minimālāku tehnisko ieguldījumu, pilna hostinga SaaS (Software as a Service) jeb ‘’Programmatūra kā pakalpojums’’ ir pieejama ar Shopify Plus plānu.
Lieliem uzņēmumiem tas nodrošina zemākas izmaksas; sevišķi, ja dodat priekšroku līdzekļu veltīšanai mārketingam un produktu izstrādei, nevis servisu testēšanai. Shopify Plus piedāvā attīstītāku konta vadību, tehnisko atbalstu un daudz dinamisku mārketinga rīku.
Pie tam, vadības paneļa navigācija front-end lietotājiem ir ļoti vienkārša. Tomēr, lai gan front-end ziņā platforma ir elastīga, tai piemīt pāris back-end ierobežojumu, kas mazina tās pielāgojamību.
Shopify Plus maksa sākas no $2,000 mēnesī, ar papildu izmaksām atkarībā no Jūsu izvēlētajiem papildinājumiem.
Magento ir atklātā pirmkoda e-komercijas platforma, kas piedāvā elastību un trešās puses integrāciju. Tā sniedz funkcijas un iespējas, kuru citām e-komercijas platformām trūkst, tajā skaitā vairākas atrašanās vietas, lapas, valodas un valūtas.
Kā e-komercijas platforma, Magento ir arī viegli mērogojama un kā radīta, lai pārvērstu Jūsu mazo vai lielo uzņēmumu plaukstošā e-veikalā.
Priekšrocības:
Trūkumi:
Magento Community ir vispiemērotākais mazumtirgotājiem ar augstu mājaslapas apmeklējumu skaitu un plašu inventāru. Tas ir piemērots vidēja vai palielāka lieluma e-veikaliem, ļaujot tiem izveidot e-komercijas mājaslapu lielo uzņēmumu līmenī. Tā ir izsmalcināta pieeja par zemāku cenu.
Magento Enterprise ietilpst norēķinu karšu nozares atbilstība, nodokļu aprēķināšanas funkcijas, atgriezto produktu menedžmenta moduļi, lojalitātes programmas, e-pasta mārketings un daudz citu e-veikalam noderīgu lietu.
Pat, ja vadības paneli var būt nedaudz pagrūti izprast, tas tik un tā sniedz daudz noderīgu iespēju, piemēram, spēju uzskaitīt un pievienot produktu aprakstu.
Magento Enterprise plāns domāts mazumtirgotājiem, kas grib pilnīgi visu, bet bez pārāk lielas piepūles. Tomēr tā trūkumi slēpjas tajā, ka tam nav iestrādāta bloga, kā arī tā pirmkods nav atvērts. Tas ir arī padārgs, sākot no apmēram $20,000 gadā.
WooCommerce ir populārākais WordPress e-komercijas spraudnis. Tas ir bezmaksas atvērta pirmkoda platforma. WooCommerce e-komercijas platformu ir arī viegli pielāgot un WordPress kopiena piedāvā nebeidzamu atbalstu. Kā arī WooCommerce tiek regulāri atjaunots un tas ir uzskatāms par drošu un uzticamu e-komercijas platformu.
Priekšrocības:
Trūkumi:
Kā jau minējām, WooCommerce var lejupielādēt bez maksas, un to ir viegli uzstādīt. Tā ir ideāla e-komercijas platforma maziem uzņēmumiem, kas izmanto WordPress mājaslapu. Un WordPress ir milzu priekšrocība, nodrošinot klientus ar lielisku SVS un satura mārketinga iespējām, kas arī veicinās SEO.
WooCommerce un WordPress piemīt moderns un intuitīvs interfeiss, ar kura palīdzību, izmantojot profesionālus un responsīvus motīvus, iespējams radīt burvīgu UX Jūsu e-veikala klientiem.
Jūsu e-veikalam iespējams iegādāties un pievienot vairākus papildinājums, piemēram, Instagram integrāciju, tabulu tarifu piegādi un vairumtirdzniecības cenu noteikšanu. Mazajiem uzņēmumiem šī ir viena no piemērotākajām opcijām, jo to ir viegli atļauties, kā arī tā piedāvā vienkāršas satura administrēšanas iespējas Jūsu WordPress mājaslapā.
Ja Jūsu uzņēmums ir liels un jau izmanto WordPress savai mājaslapai, WooCommerce var būt tieši tas, kas Jums vajadzīgs.
Tomēr, ja jums ir daudz produktu, Jums nāksies importēt lielapjoma produktu paplašinājumu, kas maksā ap $200. Tas ir vienkāršs risinājums, bet lielam uzņēmumam vajadzētu apsvērt digitālas pieredzes platformas izvēli, lai Jūsu mājaslapa varētu paplašināties cik vien tas būs nepieciešams.
Izmantojot Volusion, Jūs varēsiet koncentrēties uz produktu pārdošanu, atstājot tādus tehniskos darbus kā serveru uzturēšanu un back-end programmēšanu citu ziņā.
Šī e-komercijas platforma piedāvā e-komercijas veidņu dizaina opcijas, tajā skaitā arī mobilajām ierīcēm draudzīgus dizainus, no kuriem daļu var izmantot bez maksas.
Priekšrocības:
Trūkumi:
Šī ir viena no vecākajā atvērta pirmkoda e-komercijas platformām tirgū. Volusion garantē uzticamu un visaptverošu pieredzi. Uzņēmumam, kas tik tikko uzsācis savu darbību, noderēs Personal plāns, kurā ietilpst 100 produkti, izmaksājot vien $29 mēnesī.
Ierobežotā krātuves apjoma dēļ, šī nebūtu tā labākā e-komercijas platforma milzu uzņēmumiem.
Krātuves pārpildīšana rada augstas izmaksas. Zināms, ka Volusion ir ļoti viegli pielāgojama e-komercijas platforma ar daudzām funkcijām.
Tā piedāvā piecus dažādus plānus, kas piemēroti dažāda lieluma uzņēmumiem. Visaugstākais līmenis ir Business plānam, kas maksā sākot no $299 mēnesī.
Nav noslēpums, kas šis ir vislabākais laiks kad būt iesaistītam e-komercijas industrijā. Tomēr neviena no pieejamām platformām nav universāls risinājums, kas derēs ikvienam e-veikalam. Katrai e-komercijas platformai ir savas stiprās un vājās puses, skatoties uz to, cik tās ir lielas, attīstītas un funkcionālas.
Ja Jums ir mazs uzņēmums, kas visam ķeras klāt pašrocīgi un praktiski, vai arī liels uzņēmums, kas deleģē uzdevumus, ir iespējams atrast platformu, kas Jums būs kā radīta. Bet vispirms ir jāapdomā daudzi un dažādi faktori, lai pieņemtu lēmumu par labu konkrētai platformai.
Avots: WPEngine