SWETCH zīmola identitātes definēšana un stila vadlīniju izstrāde
SWETCH ir starptautisks uzņēmums, kura galvenā darbības nozare ir saliekamā dzelzsbetona un metāla konstrukciju projektēšana. Bright definēja uzņēmuma identitāti, kas līdz šim nebija īstenots, un izveidoja zīmola stila vadlīnijas.
Stila vadlīnijās ietilpa logo pielietojuma definēšana, logotipa brīvā laukuma definēšana, jauna zīmola krāsu palete, primārais un sekundārais burtveidols, kas papildina un stiprina SWETCH identitāti. Bright izveidoja arī prezentācijas un vizītkaršu šablonu, kas atbilst jaunajām zīmola vadlīnijām, tādējādi veidojot vienotu zīmola tēlu.
Ņemot vērā uzņēmuma starptautisko darbību, izveidojām vadlīnijas arī angļu valodā. Bright pārliecinājās, ka vadlīnijas tiek sagatavotas korektā angļu valodā, veicot profesionālu teksta korektūru.