Warning: Undefined array key "image" in /home/bright/public_html/wp-content/plugins/qtranslate-xt-master/modules/wp-seo/wp-seo-front.php on line 173

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/bright/public_html/wp-content/plugins/qtranslate-xt-master/modules/wp-seo/wp-seo-front.php on line 173
BRIGHT - 4 iemesli, kādēļ katram uzņēmumam ir vajadzīgs Facebook
BRIGHT
lven

4 iemesli, kādēļ katram uzņēmumam ir vajadzīgs Facebook

9. augusts 2015.

Ir regulāri dzirdēts, ka daudzi uzņēmēji neredz jēgu komunikācijai un aktivitātēm sociālajos medijos, kā arī to, kāda ir to ietekme uz viņu biznesu. Ikdienā digitālā aģentūra BRIGHT rūpīgi seko līdzi pasaules tendencēm digitālā mārketinga jomā, kā arī gūst arvien jaunu pieredzi darbā ar dažādu biznesa jomu klientu sociālo kontu uzturēšanu. Līdz ar to labprāt padalīsimies ar, mūsuprāt, četriem būtiskākajiem iemesliem, kādēļ uzņēmumam ir jāatrodas Facebook un jāattīsta komunikācija tajā!

Facebook ir lieliska platforma, kurā jebkurš cilvēks var tikt uzklausīts. Tas pats arī attiecas uz uzņēmumiem – jebkuram uzņēmumam ir iespēja izteikties un tapt sadzirdētam. Arī auditorijas lielums ir daudz lielāks, kā jebkuras televīzijas vai radio auditorija, proti, 2014.gadā no Latvijas bija vien 524 000 lietotāju. Šis skaits šobrīd ir lielāks un turpina augt katru dienu.

1.Komunikācija mērķauditorijai

Nav citu labāku mediju, kuros būtu iespējams nepastarpināti komunicēt ar savu auditoriju kā sociālajos tīklos. „Nepastarpināti” – šī ir ļoti svarīga sociālo tīklu priekšrocība. Izsūtot preses relīzi medijiem, jūs gaidāt un cerat, ka kāds nopublicēs jūsu jaunumu. Sociālajos tīklos uzņēmums pats sev ir redaktors un tas nozīmē, ka uzņēmumam vienmēr ir iespēja informēt vai izklaidēt savu auditoriju tieši tā, kā un kad vēlas. Mūsuprāt, lielākai daļai uzņēmumu Facebook ir labākais no visiem medijiem, jo šeit ir iespējams visefektīvāk saņemt un novērtēt atgriezenisko saiti no lietotājiem. Tajā ir iespēja komentēt, paust patiku (spiežot “like”), dalīties ar ziņu un arī redzēt, kāda ziņa uzrunā un visvairāk iesaista uzņēmuma lapas sekotājus.

2. Tēla radīšana

Atrodoties sociālajos tīklos un publicējot tajos kvalitatīvu un mērķauditorijai trāpīgu saturu, tas ne tikai norāda uz uzņēmuma spēju iet līdzi laikam, un atrasties tur, kur ir uzņēmuma klienti, bet tā ir arī iespēja radīt un attīstīt nozares eksperta tēlu. Šādu tēlu uzņēmums rada ne tikai ar jaunākā sasnieguma publicēšanu (jaunie projekti, apbalvojumi utt.), bet arī parādot padziļinātas zināšanas un interesi uzņēmuma darbības sfērā. Piemēram, ja uzņēmums darbojas fotografēšanas nozarē, tad uzņēmuma Facebook lapā būtu ieteicams publicēt ne tikai jaunākās bildes, bet arī dažādus rakstus no citiem avotiem par fotografēšanas tēmu, jaunumiem industrijā vai pat paša uzņēmuma sagatavotus padziļinātus rakstus par savā pieredzē iegūtajām zināšanām. Tas tikai un vienīgi nāks par labu kopējam mārketinga plānam.

3. Esi aktīvs!

Nav svarīgi – Tavs uzņēmums ir liels vai mazs – sociālajos visiem ir vienādas iespējas uzrunāt savu auditoriju, kad un cik bieži vien vēlies.

Labu rezultātu Facebook, līdz ar to popularitāti un biznesa attīstību var sasniegt aktīvi komunicējot, proti:

Ar aktīvu komunikāciju uzņēmums pulcēs fanu lapā lojālos gan esošos, gan potenciālos klientus, kuri visticamāk ir ieinteresēti par uzņēmuma produktiem/pakalpojumiem un būs gatavi tos arī iegādāties.

4. Reklāmas iespējas

Cik no jums ikdienā regulāri skatās televīziju? Protams, ir daudzi, kas pieturas pie pārbaudītām vērtībām, bet ir tik pat daudz, un, iespējams, pat vairāk, tādu cilvēku, kuri ikdienā vairāk lieto internetu un sociālos medijus nekā televīziju, radio vai laikrakstu.

Bet ir divas lietas, kas padara reklāmu Facebook daudz efektīvāku nekā reklāmu TV vai radio:

  1. Segmentācija – Televīzijā un radio ir zināma aptuvenā medija auditorija un tās intereses, bet ne vienmēr tās ir 100% precīzas un vienmēr šos medijus lieto arī kāds, kurš neietilpst uzņēmuma mērķauditorijā. Turpretī, Facebook ir iespējams noteikt ļoti precīzus filtrus, pēc kuriem iespējams pielāgot reklāmu savai mērķauditorijai. Sākot ar vecumu, dzimumu, interesēm un beidzot ar atrašanās vietu. Šādā veidā uzņēmuma reklāma vienmēr nonāks pie mērķauditorijas pārstāvjiem.
  2. Neapejamā reklāma – ja TV un radio sākoties reklāmu pauzei parasti tiek pārslēgti kanāli, tad Facebook tas nav iespējams, un šī reklāma parādīsies ziņu lentē, un to lietotājs noteikti redzēs! Protams, ja reklāmas attēls ir neinteresants, tam visticamāk lietotājs ātri ar acu skatu pārskries pāri, bet, ja reklāmas attēls un teksts būs gana uzrunājošs, lietotāja acu skatienu tas piesaistīts, un to nebūs iespējams apiet.

Facebook un internetam kopumā katru dienu ir arvien lielāka ietekme mūsu ikdienā. Aktīvā sabiedrības daļa arvien vairāk laika patērē sociālajos tīklos un mazāk klasiskajos medijos. Tādēļ ir svarīgi būt tur, kur ir uzņēmuma esošie un potenciālie klienti. Tik nedrīkst aizmirst, ka, lai komunikācija būtu veiksmīga, ir nepieciešams izstrādāt un attīstīt kvalitatīvu sociālo mediju plānu, kas ne vien atvieglos ierakstu un aktivitāšu plānošanu, bet arī būs pilnībā atbilstošs jūsu uzņēmumam.

Nav svarīgi, cik liels ir uzņēmums – svarīgi ir tas, kā un kādu vēstījumu tas nodod, un kā sazinās ar saviem klientiem. Facebook ir lieliska platforma, kurā „mazs cinītis var gāzt lielu vezumu”, izmantojot pareizos rīkus!

Atpakaļ
Facebook Twitter LinkedIn

Mūsu klienti

Ko saka mūsu klienti



Pieteikties jaunumiem

Saņem Bright piedāvājumus, jaunumus un ielūgumus uz gaišiem pasākumiem!


Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums