Warning: Undefined array key "image" in /home/bright/public_html/wp-content/plugins/qtranslate-xt-master/modules/wp-seo/wp-seo-front.php on line 173

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /home/bright/public_html/wp-content/plugins/qtranslate-xt-master/modules/wp-seo/wp-seo-front.php on line 173
BRIGHT - E-pastu mārketings: BRIGHT testē Mailigen un MailChimp bezmaksas iespējas
BRIGHT
lven

E-pastu mārketings: BRIGHT testē Mailigen un MailChimp bezmaksas iespējas

15. jūnijs 2017.

E-pastu mārketings, meilings, SPAMS – ir dažādi veidi kā nosaukt uzņēmumu saziņu ar klientiem, izmantojot e-pastu izsūtīšanas platformas. Latvijā uzņēmumi arvien vairāk apzinās e-pastu mārketinga stiprās puses, uzrunājot, informējot vai pārliecinot klientus.

BRIGHT ikdienā visvairāk nākas strādāt tieši ar Mailigen un MailChimp e-pastu rīkiem. Mums šķita interesanti salīdzināt abu pakalpojumu sniedzēju bezmaksas iespējas, kas ļautu ikvienam pieņemt lēmumu par labāko risinājumu digitālai klientu uzrunāšanai. Bet pirms tam nedaudz par to, kāpēc e-pastu marketings ir svarīgs.

E-pastu mārketinga priekšrocības:

1. E-pastu mārketings uzrunā noteiktu mērķauditoriju: ja uzņēmumam pašam ir izveidota klientu datubāze ar e-pastiem, tad labs speciālists zinās, ka klientiem vienmēr var piedāvāt vairākas iespējas: ziņot par jauniem produktiem vai pakalpojumiem, nosūtīt īpašos piedāvājumus lojāliem klientiem, izsūtīt rēķinus vai informēt par izmaiņām sadarbībā. Patiesībā iespēju saraksts var būt ļoti garš, pakārtojoties uzņēmuma specifikai sadarbībā ar klientiem. Piemēram, uzņēmumi, kas veic e-komerciju, var izstrādāt automatizētu ķēdi ar e-pastiem, ko klients saņem, sākot un noslēdzot iepirkšanos interneta vietnē.

2. E-pastu mārketings nostiprina zīmola stāstu un veicina tā atpazīstamību. Katrs nosūtītais e-pasts, kura saturs saskan ar uzņēmuma stratēģiskajiem virzieniem, kalpo par sava veida atgādinājumu, kāpēc klients ir izvēlējies šo piegādātāju. Brīdī, kad klientam rodas vēlēšanās iegādāties jaunu produktu, tad uzņēmums, kas iepriekš regulāri komunicējis ar klientiem, gūst priekšroku pircēja apsvērto pagādātāju lokā. Matemātika vienkārša – pietiekami bieža, trāpīga un klientam saistoša komunikācija notur klientu lojalitāti.

3. Dati, proti statistika, ir viens no vērtīgākajiem e-pastu mārketinga ieguvumiem. Praktiski reālajā laikā ir iespējams vērot, cik no nosūtītajiem e-pastiem ir atvērti, cik saites uzklikšķinātas, vai kāds no klientiem ir atteicies no turpmākas komunikācijas, vai arī iegādājies speciālo piedāvājumu, apmeklējot mājas lapu. Iegūtā statistika ļauj izdarīt secinājumus par uzņēmuma mērķauditorijas interesēm, satura lietošanas paradumiem, aktivitāti digitālajā vidē utt. Jo labāk iepazīstam savu klientu, jo precīzāk varam izstrādāt klientam aktuālu piedāvājumu.

4. Zemas izmaksas ir viena no lielākajam e-pastu mārketinga priekšrocībām. Zināms, ka mārketinga materiālu drukāšana, izvietošana, piegāde “apēd” lielu daļu no mārketinga budžeta. E-pastu sagatavošanas izmaksas, ir krietni zemākas par fizisku materiālu ražošanu. Papildus tam, e-pastu mārketingā var izmantot un pielāgot jau esošu dizainu sagataves. Tādā veidā tiek komunicēts vienots zīmola stāts un ziņa nonāk tieši mērķauditorijas e-pastā.

5. Komunikācijas eksperimenti un radoša pieeja ir, iespējams, pats patīkamākais ieguvums no e-pastu mārketinga komunikācijas. AB testi, dažādām klientu auditorijām pielāgotas ziņas pēc būtības vai vizuālā izkārtojuma ir tikai neliela daļa no tā, ko var paveikt eksperimentējot ar saturu, ko ievietojam e-pastā. Vēl pavisam nesen klientam sagatavojām e-pastu, kas saturēja spēli un īpašos piedāvājumus lojālajai auditorijai. Atgriezeniskā saikne bija lieliska, īpašos piedāvājumus izmantoja 70% no apzinātās auditorijas.

BRIGHT projektu vadītāji cenšas sagatavot tādu e-pastu komunikāciju klientiem, kas apmierina uzņēmuma pārdošanas, komunikācijas un vadības komandas. Tajā pašā laikā – domājam par klientu, lai ziņa ir īsa un saprotama. Ceram, ka guvi pārliecību tam, ka e-pastu mārketings ir lielisks rīks saziņai ar mērķauditoriju. Ja tā ir, tad ir laiks izmēģināt vienu no bezmaksas iespējam – izsūtīt e-pastu saviem klientiem.

Šajā tabulā apkopojam mūsuprāt svarīgākās īpašības, kas ļaus izvēlēties kādu no minētajiem pakalpojumu sniedzējiem.

E-pastu mārketinga pakalpojumu sniedzēju raksturojums

Vispārīgs raksturojums

Iezīme Mailigen MailChimp
Izcelsmes valsts Latvija Amerikas savienotās valstis
Cik ilgi pastāv tirgū? Kopš 2010. gada Kopš 2001. gada
Cik ilgi ir bez maksas? 30 dienas Ja klientu saraksts nepārsniedz 2 000 un izsūti ne vairāk par 12 000 e-pastus mēnesī

Kādas ir iespējas bezmaksas versijā

Administrācijas paneļa valoda Pēc izvēles: angļu, latviešu, krievu angļu
Vairāk lietotāju piesaiste vienam kontam
E-pastu kampaņu sagatavošana
E-pasta veidošana tiešsaistē (dizains, saturs, bez limita rediģēšana)
E-pastu automatizācija – iespēja sagatavot e-pastu ķēdi pamatojoties uz klienta rīcību, piemēram apstiprinājumu reģistrācijai, pirkuma groza atskaiti utt.
SMS mārketinga integrācija
Interneta aptaujas
API integrācija
Sasaiste ar sociālajiem tīkliem
Aplikācija mobilajā vidē
Reālā laika statistika
E-pasta sagataves un atskaišu priekšskatīšana vai eksportēšana

BRIGHT apkopoja komandasprāt būtiskākās katra e-pastu pakalpojumu sniedzēja iespējas. Visas Mailigen iespējas var apskatīt šeit, savukārt MailChimp pakalpojumu grozs ir apkopots te. Secinot jānorāda, ka pamata pakalpojumus nodrošina abi no piegādātājiem. Lēmums par labu vienam vai otram ir atkarīgs no tā, cik liela ir uzņēmuma klientu datu bāze un vai e-pastu kampaņu veidotājs ērti jūtas jebkādas valodas administratīvajā vidē.

E-pastu mārketings ir lielisks komunikācijas veids, ja saturs ir klientam aktuāls, dizaina ziņā efektīgs, kā arī komunikācija notiek zīmola un uzņēmuma stratēģijas ietvaros. Taču nevar noliegt, ka labs e-pasts, ar augstiem atvēršanas radītājiem un neskaitāmiem klikšķiem uz integrētajām saitēm ir atkarīgs tieši no projektu vadītāja ieguldījuma. Tāpēc nekad nebeidziet analizēt padarīto, lai nepārtraukti pilnveidotu digitālo komunikāciju un pēc iespējas trāpīgāk uzrunātu savu klientu.

Atpakaļ
Facebook Twitter LinkedIn

Mūsu klienti

Ko saka mūsu klienti



Pieteikties jaunumiem

Saņem Bright piedāvājumus, jaunumus un ielūgumus uz gaišiem pasākumiem!


Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums