BRIGHT
lven

Dizaina un Tehnoloģiju pārdomas

arrow down

E-pastu mārketings: BRIGHT testē Mailigen un MailChimp bezmaksas iespējas

15. Jūnijs 2017.

E-pastu mārketings, meilings, SPAMS – ir dažādi veidi kā nosaukt uzņēmumu saziņu ar klientiem, izmantojot e-pastu izsūtīšanas platformas. Latvijā uzņēmumi arvien vairāk apzinās e-pastu mārketinga stiprās puses, uzrunājot, informējot vai pārliecinot klientus. BRIGHT ikdienā visvairāk nākas strādāt tieši ar Mailigen un MailChimp e-pastu rīkiem. Mums šķita interesanti salīdzināt abu pakalpojumu sniedzēju bezmaksas iespējas, kas ļautu […]

TOP 10 vārdi un to nozīme digitālajā mārketingā – skaidrojošās vārdnīcas 1. daļa

13. Marts 2017.

Uz jautājumu, kurā no sociālajiem tīkliem, piemēram, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Snapchat, YouTube utt. Tev ir konts? Atbilde var sanākt ļoti gara. Jo mūsdienās vieglāk pateikt, kur es neesmu, nekā, kur esmu :). Un uzņēmumiem tas, protams, nāk tikai par labu, jo sociālie tīkli ir kļuvuši par neatņemamu mārketinga komunikācijas kanālu, kurā sasniegt savu auditoriju. […]

Saturs, kas izklāsta zīmola stāstu

2. Decembris 2016.

Iegūt informāciju no interneta ir kā paņemt dzērienu no ugunsdzēsības hidranta, reiz teica Mičels Kapors, pionieris personālo datoru nozarē. Pārlūkojot interneta vietnes, sociālos tīklus, straumēšanas pakalpojumu sniedzēju lapas, Kapora vārdiem ir viegli atrast apstiprinājumu. Tas nozīmē, ka saturs mūsdienās ir karalis, bet kronis visam ir pārdomāts saturs, kas saprotamā veidā spēj nodot zīmola vēstījumu mērķauditorijai […]

Patīk mūsu darbi? Būsim priecīgi palīdzēt!
Sazinies ar mums